Life Is A Bitch

Igår började skolan igen. Trevligt faktiskt. Med vissa undantag förstås. Idag känndes det att man var tillbaka på natur, gulliga Andreas ger oss läxa, skeva temperaturer i hela huset, äcklig mat osv. Men ganska hemtrevligt.

Igår var vi på Siba och hämtade min telefon <3 Är i övrigt ganska glad^^ Har äntligen fått tummen ur och börjat läsa Brisingr, skam att jag inte har börjat tidigare! Sen läste jag häromdagen att STV ska sända True Blood. Vampyr serien med Anna Paquin och vår egen Alexander Skarsgård^^ Detta innebär att jag slipper streama True Blood, vilket jag hade tänkt^^ Vad vore världen utan Surf the channel och Megavideo? :O Jag har tittat ikapp alla Robin Hood jag har missat eftersom dom sänder det så jävla kantigt på lördag förmiddag. TV4 :@

Life Is A Bitch - Nomy 


Kommentarer
Postat av: Oscar

STV är enna jävlar... och kantiga program vill vi ju inte ha! då hamnar ju en del av bilden utanför skärmen på min runda tv... och det vill vi inte... AFASI LIGHT!

2009-08-21 @ 18:16:06
Postat av: Malin

.... klantigt.... klantigt av mig. Och dessutom sär skrivning för life! Oscar.... är STV nått nytt som jag missat?

2009-09-04 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0