Sjuk :/

Igår vaknade jag med ont i halsen, snuva och huvudvärk... Alvedon! Vid middagstid orkade jag inte steka pannkakor utan satt i jeans och luvtröja i min fotölj med täcke och frös. Mådde skit! Efter en alldedes för skral middag somnade jag fullt påklädd i soffan i källaren, med täcke. Men när jag vaknade mådde jag bättre, så två alvedon senare var jag nere i stallet hos Sofia eftersom hästarna skulle skos. Skön hovslagare.^^ Puck visade varför hon kallas just Puck när hon stog kvar i sin box och Sabina fick all uppmärksamhet.

Idag är det bättre, ingen feber:) Efter tre sms, alarmet på mobilen och ett telefonsamtal gick jag upp i förmiddags. Fick en tid på trafikskolan på måndag:D Efter frukost och en välbehövlig dusch gick jag ut och fotograferade med grannskapets andra Fröken Magnusson:) vi var nere vid stallet, på kullen och uppe hos mig^^ Sofia fick lite äpplen med sig hem:D Efter middagen fick jag ett mindre fotoryck eftersom jag äntligen fattade hur man gör med inställningarna mär man ta manuellt x) till mitt försvar har jag inte haft kameran så länge (1,5 veckor) och vem orkar läsa instruktionsböcker ;)


En av ett helt gäng rabiata fjärilar i stallet^^^


Tistel


Hästsko


Stockros, om jag inte har fel.



Krasse


Havre

Kommentarer
Postat av: Oscar

Ahhh! jag håller kanske också på att bli sjuk! nej! det får inte hända mig! snyft snyft... inte för att jag fryser dock...

2009-08-14 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0