Den är död nu

Ja dra åt helvete! Jag fick en smärre chock när jag gick ner i källaren! Jävlar! Dra åt helvete, Greger! Erik för den delen också. Vilken spindel alltså. Tyvärr ser den mindre ut på bilden än i verkligheten... True story, jag har två vittnen.
Jag ville inte komma för nära så jag vred objektivet till 42 och lutade mig så nära jag vågade...




Innan jag hoppade ur skinnet för den där såg jag på film nere hos Fia^^ I övrigt har jag mest kört bil idag. Först torp, köpt en positionsstol, och pastakrydda. Sen fick jag och mamma ta en tur upp till mormor och kolla så hennes dörr var låst. Hem, middag, sen till tippen med två cyklar, ett utebord och resterna av senaste projektet. Dvs ett styck gammal symaskin. Den typen utan el, med tramp. Charmig sak, men den gjorde inte någon nytta där den stog. Monterade bort sydelen så att benen och den överliggande träskivan blev kvar. Bar ut benen och slängde på en stenskiva vi hade över. Et volá! Una mesa! Mina språkunskaper är lite svajjiga. Bandar och ger, hoppas någon förstår. När vi var på tippen gick mamma ivär och frågade vart man skulle hiva plastbordet och då hittade jag en liten, rund, metallskiva med blommönster på baksidan av symaskinen. Pillade lös skruven och sparade den lilla plattan. Nu har jag ett väldigt originellt och vintage medaljongliknande halsband. Kommer bild på det, någon dag.

Jag har börjat lyssna på Kings of Leon :)




Rosa tulpan... eller det var det innan jag lekte med reglagen för mättnad och likande.

Kommentarer
Postat av: Oscar

stackars spindeln... du behöver sällskap malin, du kan inte döda alla omkring dig såhär... jag blir lite rädd

2009-08-09 @ 15:08:42
Postat av: Fia

Ja e glad att jag inte träffade den spingeln :O Erik träffade jag ju^^

2009-08-12 @ 11:34:28
URL: http://myheartarered.blogg.se/
Postat av: Malin

JAG är glad att du inte träffade den, Fia! För då hade jag inte haft några trummhinnor kvar :O mamma döpte förövrigt till Sune;) Jag dödade den inte... mamma gjorde det, i självförsvar :O

2009-08-12 @ 23:16:33
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0