Sweet Dreams

Sitter som bäst och plågar mig med en romantisk komedi med Ashton Kutcher... Honom gillar vi inte! Och smygreklam för Canon också! Tönten Kutcher går om kring med en systemkamera runt halsen hela tiden. Canon Eos.
 
Förut hittade jag en sida där man kunde köpa duschdraperi med periodiska systemet! Sak ha ett sånt när jag flyttar hemmifrån. Främst för att vi har duschkabin nu och då är det ju svårt att ha draperi. ;)


Nu har jag bytat kanal till amerikanskt drama om cancer. Med hon från Scrubs; Sarah Chalke.^^ (woho semikolon! undrar om det är rätt användt xD) Och väntar på att filmen ska ta slut och Criminal Minds ska börja:D
 
Eftersom det är så svårt att komma på vad man ska ha för rubrik på blogg inläggen har jag försökt att börja ta titeln på låten jag lyssnar på just då^^ men det går sådär... Sweet Dreams - Lisa Miskovsky



Presenten från Martin^^
Användbara, javisst! men återigen fick jag något med dödskallar av min käre bror XD


Jag har sprungit omkring och fottat :D


Sofia och Pilona är tacksamma offer ;D



Zelda blänger som vanligt x)

Kommentarer
Postat av: Oscar

jag är ledsen malin.... men jag tror det är fel användningsområde för ett semikolon

2009-08-06 @ 18:10:08
Postat av: Malin

Meh! Du kan vara ett semikolon!

2009-08-08 @ 01:09:18
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0