Blondie

Jag är blond igen... Hur gick det till frågar jag mig. Men men det blev bra och jag trivs.^^
Det blir ingen resa eller svindyr klocka, som tur är. Det blir en kamera:) Skit cool Olympus. Sprillans ny sort, i retro stil :D Digitalkamera med utbytbara objektiv, låter som att jag har missat hela konceptet med kameror men iallafall, kolla upp det. Och kom ihåg att jag var först ;)

Sitter och tittar på New Amsterdam på 3:an. Ännu en märklig serie dom la ner efter första säsongen, synd. Liksom Moonlight är den spännande och ganska trevlig. Just denna har en, trodde jag aldrig skulle säga, söt dansk i huvudrollen.

Kommentarer
Postat av: charles dickens

Systemkamera menar du väl ändå? Sen får du sluta att SÄRskriva.



ps ds

2009-07-14 @ 02:18:42
Postat av: Malin

Olympus E-P1... De är väll en systemkamera då...

Jag är den okrönta drottningen av sär skrivning :P Vem är du?

2009-07-14 @ 17:27:01
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi vill se bild på kameran :D

2009-07-14 @ 18:06:09
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0