Cause and effect

Sitter och lyssnar på lite musik^^ Var nyss ute och cyklade med Sofia:) Trevligt^^ Och nu lyssnar jag på mysig musik, Katie Melua, Maria Mena, James Morrison och liknande :D Samtidigt som jag streamar ett avsnitt av New Amsterdam <3 Och eftersom min simultankapacitet är hög, tittar jag på Criminal Minds och obviously bloggar jag samtidigt :D Funderar på att skriva lite på min berättelse som jag har skrivit på i typ 2 år XD

Det bästa med Criminal Minds är att trotta att Reid är ett geni är han inte socialt borttappad. Till skillnad från exempelvis Brennan eller Zach i Bones. Dom har ju problem när dom pratar men normalt folk. Men inte Reid, sen kan man ju inte annat än älska honom. Så fruktansvärt go' x) synd att det är en fiktiv karaktär i ett tv-program :(


Om någon vet bra mysiga låtar i samma stil som dom ovanämnda så är förslag välkommna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0