The first time... For the last time...

Då var man hemma igen då :) Skåne var trevligt som alltid. Ullared, McDonald's i Falkenberg, köpcentrumet i Löddeköping, Radisson hotellet i Malmö, pizza på Piccolo Mondo, hotellfrukosten, Falsterbo horse show, Restaurant Bollywood, precis som förra året. ^^ Man ska inte ändra på ett vinnande koncept :)

Helgens citat stog Stina för :
-Malin, jag måste fråga dig en sak om Harry Potter. Har du sett Spiderman?

Igår var jag med Fia i Skara. Sabina skulle till hästkliniken. Det visade sig att hon var bättre i benet och ska börja trava :D

Idag har jag vart med Oscar till Ingela.... Lite läskigt... Okej, mycket läskigt!!! Hon hade kattungar :o Jättesöta^^ Jag vill ha!!! En liten svart kattvalp <3<3<3 Som Link<3


Kommentarer
Postat av: Oscar

LÄSKIGT? VA I HELA? Du hittar ingen i hela bohuslän som kör säkrare än jag!

2009-07-21 @ 23:03:03
Postat av: Malin

Dream on boy! Syftade ju mer på faktumet att jag var hemma hos min lärare, inte din körning. Även om den inte är den säkraste...

2009-07-21 @ 23:28:59
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0