Hjälp!

Hahah herregud! Hjälp va jag är kass på att blogga XD Det har ju hänt tusen saker sen sist :O men men, skit i det! Idag äntligen har jag fått ordning på mitt rum, möblerade om för ett tag sen men nu är alla teknikgrejor inkopplade och inramade kort upphängda^^ Och tur e de! Imorrn fyller jag 18 år! :D Våran lilla, lilla släkt kommer, den är så liten så vi får plats runt ett vanligt matsalsbord. Fast med extra-skivan i, men det gör kanske 50 cm extra, max. Då är det ju trevligt att ha ett rum som det går att gå på golvet i. xD

I förrgår såg jag och Fia på Pinoccio och Arn - Tempelriddaren. Fia tyckte vi skulle försöka dygna... men det gick sådär x) men vi hade trevligt iaf:) Arn var bra, märkligt nog :O ser fram emot att titta på 2:an någon dag snart^^

Igår och idag har jag sett på Matrix^^ alla tre filmerna, dom var också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0