Blåbär i massor

Igår var jag och Oscar duktiga och arbetede lite :D
Sen träffade  jag Fia och Maddi^^ Vi lekte hela dagen :) Och på kvällen lagade jag och Maddi mat medan Fia satt vid datorn och lade över bilder till mitt minne :) Hel nice dag asså :D om man bortser från regnet på dagen^^

Idag vaknade jag sent som vanligt^^ Fia och jag skaffade Facebook :D Och sen cyklade vi en bit och jag plockade hallon och blåbär. Bären blev en jättegod smoothie liknande sak. Borde väll egentligen städa lite men vem orkar? Möblerade om lite igår kväll... tänkte jag skulle slippa höra när Martin spelar dator halva nätterna... Nu hör jag akvariepumpen för tydligt istället... Inte så genomtänkt... Funderar på att packa ner telefonen och göra lite drastiskare förändigar i möbleringen :O




Jag ska bo där :)

Kommentarer
Postat av: Fia

" här kan man jue bo " :D

2009-07-14 @ 18:04:30
URL: http://myheartarered.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajamän ;D

2009-07-14 @ 21:23:21
Postat av: Oscar

Hahaha du sitter ju i! ditt lår syns! det såg jag inte först :P Jag har gjort om i möbleringen stolt egensnickrade hyllan snart klar :) Det du!

2009-07-19 @ 22:21:19
Postat av: Malin

det är mitt knä.... tror du att du e nått eller? :P

2009-07-21 @ 18:52:05
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0