Arg...

Lite då och då blir jag förbannad på Tv 4...
Som nu tillexempel, sa till mamma att det finns en tredje säsong Robin Hood. Tro faaan att innan jag ahn säga att det finns en tredje säson säger hon att hon och pappa hade sett ett avsnitt efter att en hade dött. Så tv 4 forstätter sända en serie, som säkert är uppskattad av många, utan reklam. Dessutom går det 12:30 på lördag! Det gör mig lite pist off. HUr kan dom tänka sig att programmet ska få några tittare då? På sommaren, då ska man lixom vara uppe tidigt så man kommer ut med båten annars ligger någon annan på ens favvo strand, udde, kobbe ect. Eller också, den troligaste förklaringen jag kunde komma på: man är ute på fredagskvällen, kommer hem lite för sent, vaknar typ 12:15 slår på tv och slö tittar på tv. Men ändå! Det gör mig förbannad att jag inte visste detta tidigare! 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0