Hej, Malin, afasi-light. Vad heter du?

Jag har upptäckt att ordet märklig är mitt nya favorit ord.:O
Kemitentan idag då... gick lite sådär :/
Jag och Oscar låtsades att det var varmare ute än vad det egentligen var och köpte glass^^ Där kommer rubriken in! Jag skulle förklara vart Coop nära vid sjukhuset låg... Istället för sjukhuset säger jag kyrkan! WTF?!?!?! Vart kom det ifrån? Sen gick Lovisa och Elsa förbi bänken vi satt på. Och då säger jag lördag istället för onsdag! "Vi har engelska på lördag." Stämmer ju inte någonstanns!


Lite bilder från lördagen^^ Satan vad det regnade:O



Kommentarer
Postat av: Fia

Det va bajs väder x) men de gick allt ganska bra ändå :)

Tack så jättemkt för att du åkte med <3

2009-06-08 @ 20:29:50
URL: http://myheartarered.blogg.se/
Postat av: Malin

haha de vet du <3

2009-06-08 @ 21:00:10
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/
Postat av: Oscar

Hej! Oscar Dahlberg, klamydia...

2009-07-21 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0