Jordgubbar ^^

För allt jag eventuellt glömmer kan den nyfikne kolla Bilddagboken x) [email protected]

Våra jordgubbar smakar förövrigt smultron x)

Sitter och har tråkigt och insåg att bloggen borde uppdateras ^^
Igår var jag och Fia på bio med pojkarna ^^ Vi såg Transformers XD den är förvånansvärt bra med tanke på att det är något som bygger på en tecknadserie :D Imorgon ska vi till Liseberg^^ hoppas det blir kul, va säger jag, det är klart att det blir ;)

Hittade en ny rolig sida alldedes nyss ^^ Alla talar svenska :) har länkat till den^^

Igår innan bion var jag på min första teorilektion ^^ inte direkt något nytt med tanke på att man går samma teroilektioner när man tar mopedkortet, förutom en tror jag :O Massor av småpojkar i foppatofflor som skulle ta mopedkort :O
Det blev såndär jobbig tystnad när alla vet svaret men ingen säger något, detta resulterade i att jag räckte upp handen ganska ofta XD korkat att dom har gjort om lektionssalen, nu finns det inga bord utan bara stolar, visserligen mjuka men ändå, ett bord är ju aldrig fel

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorrn :O svårt val :O
Kunde inte ladda upp någon bild :O konstigt, säkert Martins fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0