Roooosa

Hittade faktiskt en klänning på Överby. På MQ, jättefin "Paris Kate & I" i rosa^^ Hittade den ganska fort men jag vart ju tvungen att kolla överallt annars också. Mamma släpade in mig i tröööga affärer, medelålder 55+.... Poängteras bör att min mor inte är över 50.
Men iallafall, på Vila fanns det två jättefina klänningar i det ljuvliga färgen ljus lavendel, en med en axel och en ros och en tunna axelband eller utan. Självklart fanns ingen av dom i min storlek... Den ena var slut och den andra hade dom fått fel storlek till affären! Ofta! Snacka om lagen om all jävlighet :O Så det fick bli den rosa istället :)



Kommentarer
Postat av: Oscar Dahlberg

är det bara jag som tycker att klänningen ser mindre ut än malin? skoja bara hehe dålig humor, det blir säkert jättefint, ska bara hitta ett par byxor sen är jag klar jag med

2009-06-05 @ 22:06:48
Postat av: Malin

va fan menar du? :O

2009-06-06 @ 15:02:17
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/
Postat av: Oscar Dahlberg

den är inte rosa! den är cerise!

2009-06-06 @ 19:20:22
Postat av: Malin

spela roll! jag skulle kunna säga att den är skär eller fuchia också! Hårklyverierer är vad det är!

2009-06-06 @ 19:28:32
URL: http://ettparblaastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0