Sommar och soool

Hahah shit va jag kände mig misslyckad i tisdags:O Först va jag värsta huslig hoch tittade på inredningsprogramm och grejor. Sen tänkte jag att jag skulle stryka min klänning inför fredagen... tar fram strykjärnet, pluggar in det i väggen, försöker leta upp den där grejen som jag ahr glömt bort vad det heter som man säter på kortsidan av strykbrädan. Saken som man kan trä en arm på t.ex. Hittar inte den. Börjar stryka, då börjar strykjärns helvetet spotta och fräsa... och jag har inte tryckt på vatten  knappen. Så ja försöker fixa och greja men när jag ska ställa det på fönsterbrädan kräks det varmt vatten på min fot! :O:O
Härligt att folk berättar när något inte fungerar som det ska :O

Fick tbx proven idag :D Kunde ju gått bättre men det va inte helt värdelöst heller ^^ Andreas är en ond och sadistisk människa som ger oss uppgifter sista lektionen och blir förvånad att vi inte har några böcker :O

Har precis knåpat ihop ett par rosa örhängen tills imorrn :D
Nu ska jag bädda rent i min säng :D


Bäbis <3



Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0