Tv-beroende!

Nu har jag närt mitt tv-beroende genom att titta på Criminal Minds :D Åååh va det är bra! Ett av typ 20 program jag ser relativt regelbundet. x) borde skära ner på det lite...

Men iallafall Criminal Minds är super bra, Reid är min idol! Han är ju bara bäst. I dagens avsnitt gästspelade ett annat känt ansikte. :O Jackson Rathbone^^ för normala människor som inte kommer ihåg var alla skådespelare är med och vad dom heter är Jackson Rathbone den söta Jasper Hale i Twilight. :) Helvete vilken bra skådis han är:O Alla som inte såg det på tv borde seriöst streama det avsnittet, säsong 4 avsnitt 20^^ Eller igentligen borde alla som inte tittar på Criminal Minds börja med det så snart som möjligt!  Det är så fascinerande, även omdet bara är på tv måste det ju ligga vetenskap bakom, hu människor tänker och hur våran uppväxt påverkar hurdana människor vi blir.





Min bää<3 hon va jätte söt förut, b.la. låg och sov på mina fötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0