Stay With Me

Efter allt för lång tid från bloggen känns det som jag faktiskt eventuellt har tid för det. Sims 3 funkar inte så bra... man blir ganska less när det stänger av sig av sig självt. Funderar på att kapa Martins gamla... *ondskefullt, högt skratt* Är seriöst Facebook beroende, IB!
Idag var det inte till att sova ut och slappna av, näe då upp tidigt och våndas i ett allt för högt antal timmar på högskoleprovet. Kändes ganska bra efteråt... oroväckande. När ett matteprov känns bra är det en säker indikator på att det gick åt helvete. Efter provet promenerade jag till Hemmakväll och med Theresé hjälp hittade jag en film till mamma som fyller år imorrn.^^ 24-filmen, passar nog min mor bra. Var med Fia i stallet och tjötade:)

Tragiskt dåligt på tv... Dansbandskampen, Singing Bee Celeb(repris sen igår), Körslaget, ärligt talat?! Lördagkväll. Men jag har tänkt se på Little Miss Sunshine sen iallafall. Väger mellan att titta på första Underworld filmen och att försöka spela Sims igen.... Blir nog Underworld:)


Stay With Me - McFLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0