Still Under the Weather

Zelda är en märklig katt... Igår hittade jag henne i min skolväska sovandes med huvudet vilande på mitt nya paraply. Jag lät självklart henne ligga kvar där, något som jag ångrar. När jag hade gått och lagt mig tog hon sig ur väskan och upp i min säng. Efter att ha dreglat lite och bitit i fingrar och tår lade hon sig brevid mig. Detta resulterade i att jag tvingades sova med huvudet mot väggen hela natten. Lite ont i höger öra när jag vaknade... Sen ligger hon inte vid fötterna eller benen som normala katter heller. Hon ligger helst så långt upp som möjligt och tätt intill. Jag vaknade x antal gånger inatt och när Zelda väl gick så trippade Zally in och la sig på mina fötter så jag inte kunde flytta på dom utan att och flyger iväg.

Still Under the Weather - Shania Twain


One of a kind <3


Just nu chattar jag med Oscar live from Frankrike och funderar lite. Funderar på om jag ska titta på ett till True Blood avsnitt. Folk dör som flugor och mystiken kring Sam Merlotte tätnar.:O Grymt sugen men det pajar ju idén med att se det på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0